25/5/08

persones humanes, Montgrony i escalar

De vegades, amb les pluges, els canvis de plans, les decisions improvisades, algunes coses surten bé.
Aquest cap de setmana no tenia previst això... però us haig de confessar que han estat unes hores fantàstiques!!!
El meu amic Jaume del GELS - FESS, m'explica el dijous els plans i el full de ruta... li demano si em puc apuntar... i em diu que si!!!
Dissabte sortim de BCN a les 8h del matí, i malgrat que ja plou, esperem que la climatologia ens permeti fer realitat algun dels plans previstos... escalar a Ogassa dissabte i a Montgrony diumenge.
Arribem a Ripoll, i ens espera en Toti Valés, amb qui compartirem aquests dos dies.
Com no para de ploure, anem a aquest blouder, Grado Zero, que hi ha a Sant Joan de les Abadesses.

Fem una petita competi entre nosaltres. Vaig coneixent als companys d'aquests dos dies: gent d'INEF, un psicòleg, una filòsofa, un 12 vegades campió d'Espanya d'atletisme... un grup ben maco!

Aconsegueixo, amb ajuda dels senseis fer algun dels blocs dels companys. Els més heavys amb llançaments, doncs no... aquests no els encadeno.

Després, abans de dinar, sembla que para de ploure... i ens arribem fins a Ogassa. Quan hem baixat del cotxe, comença a ploure amb intensitat.
Bé doncs, anem al refugi de Coll de Merolla... a dinar i a meditar una estona.

El refugi de Coll de Merolla, on estarem aquesta nit, m'ha encantat. Les instal·lacions són molt correctes, m'ha agradat molt aquest lloc, els detalls... i el millor és la simpatia i professionalitat de la familia que ho gestiona.
Després de dinar i com continua plovent, ens conviden a veure un audiovisual sobre una via oberta al Karakórum, a les catedrals del Baltoro. M'ha agradat moltíssim!!!

Mitja hora sense ploure i una mica de sol... anem a Montgrony!

Han estat dos hores sense pluja i això ens ha permès anar a la Cinglera del Pla de Sant Pere.
Hem pogut fer un parell de vies, per provar la roca i la pluja ens ha obligat a marxar: D'en Manel (IV+, 20m) i Diedre del Xavi Metal (V, 15m)... que per cert, em diu en Toti que el Xavi Metal ha estat pare aquesta setmana!!! Enhorabonaaa!!!!

L'ermita de Sant Pere

Santuari de Montgrony

Camí de tornada... plou

El Toni ens ensenya el sector de la Vena.... impressiona!!!
i aquí te n'adones de que els límits de les coses sempre són difosos...

Tornem cap al refu, que plou moltíssim, fa fred i ens espera un tremendo sopar!!!

Diumenge, m'aixeco d'hora, m'agrada caminar sota la pluja al matí... i el lloc és una passada.
Comparteixo una agradable conversa sobre líquens, Prochlorococcus (la micro-merda u organisme que ens manté vius a tots nosaltres), regulació de l'escalada, l'AES i el perquè de pujar muntanyes, amb el Jordi, un escalador, bomber i bon mestre!
Després a l'hora d'esmorzar... em resulta molt simpàtic, epatant, que en Toti conegui l'espècie Rhizocarpon geographicum, arrel dels treballs fets a la Vall de Núria sobre liquenometria.
Continua plovent molt i torno aviat a BCN.
I bé, per tot plegat, el títol d'aquest post... persones humanes... escoltar, parlar, compartir...
Moltes gràcies a tots vosaltres... i especialment al Jaume... per convidar-me!!!! smuackkksssss!!!

6 comentaris:

Pekas ha dit...

Un bon cap de setmana ...ben aprofitat.. i amb molt bona companyia... si senyora... :-)))

Al final.. per el sud va fer un sol de justicia i força bon temps... :-))) llástima el diumenge.. peró em sembla que a quasi tota arreu va estar plovent...:-(((

Peró bueno... lo millor .. la gent amb la que compartim aquests díes.. sens dubte... :-)))

Salut i muntanyes... !!!!!

enric faura ha dit...

Cap de setmana aprofitat. Sempre hi ha oportunitats.

mchesa ha dit...

Pekas, acabo d leer tu post! bonito sitio también!!!
un abrazo!!!

Enric, "ya tu sabes, con lo que hay, siempre hacemos la mejor sopa! jajaja!

lux ha dit...

Felicitats per aprofitar aquest finde!!
ja te el seu merit!

una abraçada, guapissima!!!

mchesa ha dit...

gràcies pel comentari Lu!!!
amb l'energia q l'univers ha invertit en cada un d nosaltres!!!
resultaria molt ingrat deixar d viure intensament cada segon!!!

una abraçada!

Anònim ha dit...

Juer!!!..
Amb caps de setmana així de fantàstics...
Ben bé, ja podria ploure cada dia!!

Quo ...Amb una abraçada immensa!